Brev:
Modermælkserstatning og amning
16. marts 2007
Alder:
6 mdr.
Modermælkserstatning og amning
Kære Helen
Jeg er løbet ind i problemer igen. Jeg har fortalt tidligere at min datter ikke ville have brystet. Jeg har fulgt dit råd og nu sutter hun omkring kl.23. Hun sutter i alt 3 gange dagligt.
Jeg var desperat og begyndte at give flaske om dagen, selv om det måske er forkert. Jeg græd. Så ked af det var jeg da hun ikke ville spise. Det hjælper selvfølgelig ikke :- ).(hun vil have brystet kun om morgenen og om aftenen. Derfor suppl.jeg med flaske. Det vigtigste er at hun får mælk, ikke?)
Jeg har nogle spørgsmål:
1. Hvis hun får bryst x 3 hvor meget mme skal hun have ved siden af?
2.Skal jeg fortsætte med at skifte bryst som tidl. eller skal jeg prøve at give begge bryster ved hver måltid (det er ikke sikkert hun vil det, fordi når hun stopper så hun vil ikke mere)
3. I dag har jeg faktisk prøvet at malke lidt mælk ud men der kom ikke så meget. Jeg tænkt på at jeg måske ikke har mælk nok.
Ellers trives hun godt. Er meget glad.
Mange, mange tak for hjælpen.